حوادث

بازداشت یک آشنا در ماجرای گم شدن هلنا کوچولو / در اصفهان همه شوکه شدند + فیلم گفتگو و عکس

بازداشت یک آشنا در ماجرای گم شدن هلنا کوچولو / در اصفهان همه شوکه شدند + فیلم گفتگو و عکس

به گزارش اختصاصی رکنا، نزدیک به 80 روز است که صدای خواهر کوچکتر خود را نشنیده است و همچنان هیچ سرنخی از او پیدا نشده است.

خانواده هلنا احمدی آن شب برای تفریح به پارک نوژان رفته بودند اما هرگز فکر نمی کردند همچین اتفاق وحشتناکی دهم خرداد ماه را به کابوسی طولانی مدت تبدیل کنند.

صدف سادات احمدی خواهر بزرگتر هلنا در جزئیات شب مفقود شدن هلنا به خبرنگار رکنا گفت: 10 خرداد ماه سال جاری ما تصمیم گرفتیم که برای صرف شام و تفریح به همراه خانواده به پارک ناژوان برویم. ساعت نزدیک به 9 شب بود که پارک رسیدیم و بعد از مدتی نشستن و نزیک شدن ساعت به 10 شب تصمیم گرفتیم آتش روشن کنیم. هلنا با شنیدن این موضوع با اصرار فراوان درخواست کرد برای جمع کردن چوب کمی از ما دور شود اما تمامی اعضای خانواده با درخواست او مخالفت کردیم. من به هلنا اعتماد داشتم و میدانستم دختری نیست که خطر کند و بیش از حد از ما دور شود به همین علت به او گفتم می توانی تا آلاچیقی که در نزدیکی ما است بروی اما دور تر نرو هلنا هم با پذیرفتن حرف من قبول کرد اما بعد از 10 دقیقه اثری از هلنا ندیدم و نگران او شدیم و پارک را برای جست و جو او تا نزدیکی صبح زیر پا گذاشتیم اما اثری از او پیدا نکردیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا مظنون دستگیر شده از آشنایان است یا خیر گفت: بله براساس تحقیقات پلیس و بازبینی دوربین های نصب شده در محل مفقود شدن هلنا مشخص شد یک آشنا با هلنا چندین دقیقه صحبت کرده و ما با دیدن تصاویر دوربین ها متوجه شدیم متهم از آشنایان ما است. در واقع ما احتمال می دهیم این فرد با خانواده من خصومت شخصی دارد.

وی در ادامه در خصوص سرنخ های به دست آمده توسط پلیس گفت: پلیس توانسته اعترافاتی را از متهم بگیرد اما این اعترافات نتوانسته ما را به هلنا برساند. بعد از گذشت 80 روز همچنان مشخص نیست که با هلنا چه کرده است.

خواهر بزرگتر هلنا در پاسخ به این سوال که آیا در تصاویر دوربین مشخص است که هلنا به اجبار با خود همراه کرده است یا خیر گفت: تصاویر را برای شناسایی متهم به ما نشان دادند و نتوانستیم تصاویر بیشتر را ببینیم.

 

 

 

منبع :رکنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا